Pierwszym krokiem do wynajęcia pojazdu jest jego wybór z dostępnych modeli. Ten sam pojazd może być wynajęty na różne okresy czy przebiegi. Decyzja zależy od Twoich potrzeb. |
|
![]() |
Jeżeli zdecydujesz się na wybrany pojazd, prośba o naciśnięcie przycisku Jestem zainteresowany. |
Jeżeli już wybrałeś pojazd i została dokonana wstępna rezerwacja, na e-mail otrzymasz informacje.
Jeżeli zależy Ci na czasie odbioru pojazdu, pamiętaj, aby jak najszybciej skompletować i wysłać wymagane dokumenty do naszego działu rezerwacji na adres mailowy bok@drivemore.pl. Po uzyskaniu decyzji pozytywnej skontaktuje się z Tobą nasz koordynator w celu ustalenia terminu podpisania umowy. Na spotkanie z koordynatorem należy zabrać oryginały wszystkich wysłanych wcześniej skanem dokumentów.
Termin i miejsce odbioru pojazdu potwierdzimy jak najszybciej, ale nie później niż w przeciągu 24h od popisania umowy. Samochód będzie wydany do 14 dni po podpisaniu umowy. Jeżeli okazałoby się, że czas oczekiwania na pojazd będzie dłuższy, przekażemy tą informacje jeszcze przed zawarciem umowy, abyś mógł podjąć decyzję.
Ze strony formalnej to już wszystko. Możesz już korzystać z samochodu.
|
![]() |
![]() |
W zależności od oferty, którą wybrałeś masz określony zakres przypisanych usług i bieżącej opieki. Szczegółowy zakres świadczonych usług znajdziesz w przewodniku kierowcy, który otrzymasz przy odbiorze pojazdu.
Samochód, który odbierzesz jest w pełni ubezpieczony z udziałem własnym 650 zł brutto. W przypadku szkody komunikacyjnej otrzymasz bezpłatny pojazd zastępczy na czas naprawy.
|
Gdy umowa wynajmu dobiega końca, będziemy kontaktowali się z Tobą celem potwierdzenia zwrotu pojazdu lub chęci odkupu zgodnie z góry ustaloną ceną, gdy była taka opcja w umowie. Prosimy o podjęcie decyzji odnośnie odkupu pojazdu do 2 tygodni przed planowanym zwrotem , co da nam możliwość wystawienia faktury proforma za kupowany samochód a po jej uregulowaniu i zakończeniu najmu pojazdu, przygotowanie dokumentów wraz z fakturą do przerejestrowania aut.
Gdy podejmiesz decyzje o zwrocie pojazdu, zapoznaj się z przewodnikiem zwrotu , w którym będą opisane zasady zwrotu i ponoszenia ewentualnych kosztów związanych ze stanem zwracanego pojazdu. W przypadku usterek, raport niezależnego rzeczoznawcy będzie podstawą do naszych rozliczeń.
Jesteśmy pewni, że nasza obsługa jak i pojazdy oferowane w Drivemore skłonią Ciebie do wynajmu kolejnego pojazdu i zostanie naszym stałym klientem.
W przypadku pytań, prosimy o przeslanie wiadomości na bok@drivemore.pl lub kontakt telefoniczny pod wskazany numer w przewodniku kierowcy, który otrzymasz przy wydaniu pojazdu.
Dziękujemy za zaufanie
|
![]() |